Jak pripojit reproduktory k novemu televizoru?

Středa Říjen 26 09:17:18 CEST 2011

Kdyz uz je tu toto tema - dela se neco jako monitor k pocitaci ale ve
forme televize? Tzn. neco, co je treba full HD plasma 120cm uhlopricka
ale bez tuneru, aby to nepodlehalo placeni poplatku za TV? A samozrejme
stat by to melo stejne nebo min nez takova plasma s tunerem, asi sci-fi,
co ?
Ja v podstate zvuk z televize vubec nepoustim, protoze mam satelit, PC a
dalsi zdroje dle potreby pripojene pres HDMI k receiveru a z toho do TV,
ktera funguje jen jako monitor a tuner ma tedy naprosto zbytecne.
Kdyby navic CS-link prodaval kartu, kde by nebyly verejnopravni kanaly a
nepodlehala tedy poplatku, bylo by to naprosto dokonale...