Jak pripojit reproduktory k novemu televizoru? (poplatky)

Středa Říjen 26 09:37:41 CEST 2011

Dne 26.10.2011 9:28, Pavel Kadečka napsal(a):
> Sestava satelit + monitor = televize, placení TV poplatku podléhá.
> Stejně jako počítač s TV tunerem.

Tak to je jasne, ale IMHO pouze satelit s kartou, ktera ma aktivovane
kanaly verejnopravniho vysilani, placeni poplatku se tusim musi potvrdit
zaskrtnutim checkboxu pri registraci karty... Je to vubec zajimave, muzu
si kartu (nebo televizi) pujcit z domacnosti, ktera vypalne plati? Nebo
jak se toto vlastne resi?  Navic kartu ktera je nekde uplne jinde lze
sdilet, ze...