Svorkovnice

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Úterý Říjen 18 15:56:25 CEST 2011

Dne 18.10.2011 15:42, Pavel Kadečka napsal(a):

> Vyhověla by řadová svorka s šířkou 3,5mm?
>
> http://www.ab.com/en/epub/catalogs/12768/229240/229268/3170951/2333073/tab5.html
>
> Nebo řadová svorka dvou- (šířka 3,5mm) a troj- patrová (5,1mm)?
>
> http://www.ab.com/en/epub/catalogs/12768/229240/229268/3170951/2333073/tab7.html
>
> (Allen Bradley prodává Controltech - http://www.automationshop.cz )
>
> Případně něco malého by se našlo i mezi svorkami do DPS:
>
> http://www.gme.cz/svorkovnice-do-dps/
>
> P.K.

Děkuji za odkazy, ale ty řadové svorky se mi tam nevejdou :-(, to už
jsem počítal. U těch svorkovnic do DPS nějak nemůžu najít něco, co by
měla alespoň 2, lépe 3 vzájemně propojené kontakty (ne pájecí piny, to
by asi bylo rychlejší a praktičtější vyměnit rozvaděč za větší a použít
řadové svorky na DIN lištu než to pájet). Uvažoval jsem i o výrobě
svorkovnice na DPS právě s těmi svorkami, ale moc se mi do toho nechce.

JF