Svorkovnice

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Úterý Říjen 18 20:12:41 CEST 2011

50 kabelu? Co tak tam pouzit telefonni svorkovnice Krone? Neni to sice do
DPS, ale zkuste se podivat do vetsiho telefonniho rozvadec, jak se da krasne
bez chumlu dratu ukoncit a propojit desitky kabelu.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Jiri Foldyna" <jiri.f na avizo.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, October 18, 2011 3:56 PM
Subject: Re: Svorkovnice

Dne 18.10.2011 15:42, Pavel Kadečka napsal(a):

> Vyhověla by řadová svorka s šířkou 3,5mm?
>
> http://www.ab.com/en/epub/catalogs/12768/229240/229268/3170951/2333073/tab5.html
>
> Nebo řadová svorka dvou- (šířka 3,5mm) a troj- patrová (5,1mm)?
>
> http://www.ab.com/en/epub/catalogs/12768/229240/229268/3170951/2333073/tab7.html
>
> (Allen Bradley prodává Controltech - http://www.automationshop.cz )
>
> Případně něco malého by se našlo i mezi svorkami do DPS:
>
> http://www.gme.cz/svorkovnice-do-dps/
>
> P.K.

Děkuji za odkazy, ale ty řadové svorky se mi tam nevejdou :-(, to už
jsem počítal. U těch svorkovnic do DPS nějak nemůžu najít něco, co by
měla alespoň 2, lépe 3 vzájemně propojené kontakty (ne pájecí piny, to
by asi bylo rychlejší a praktičtější vyměnit rozvaděč za větší a použít
řadové svorky na DIN lištu než to pájet). Uvažoval jsem i o výrobě
svorkovnice na DPS právě s těmi svorkami, ale moc se mi do toho nechce.

JF