Svorkovnice

Úterý Říjen 18 15:42:28 CEST 2011

2011/10/18 Jiri Foldyna <jiri.f na avizo.cz>:
> Dobrý den,
> pokouším se najít nějakou svorkovnici pro ukončení kabelů JY(St)Y 2x2x0,8 a
> UTP v rozvaděči (něco jako klasická řadová svorkovnice - čokoláda). Mám k
> dispozici málo místa a kabelů je hodně (okolo 50), takže potřebuji minimální
> rozměry, možnost 3-polového spojení (2 dráty dovnitř, jeden ven);
> bezšroubové provedení a jednoduchá možnost popisu by byly fajn, ale není to
> podmínka. Díval jsem se do sortimentu WAGO, ale nenašel jsem nic vhodného
> (řadové svorky na DIN lištu zabírají moc místa).
> Můžete prosím něco doporučit ?

Vyhověla by řadová svorka s šířkou 3,5mm?

http://www.ab.com/en/epub/catalogs/12768/229240/229268/3170951/2333073/tab5.html

Nebo řadová svorka dvou- (šířka 3,5mm) a troj- patrová (5,1mm)?

http://www.ab.com/en/epub/catalogs/12768/229240/229268/3170951/2333073/tab7.html

(Allen Bradley prodává Controltech - http://www.automationshop.cz )

Případně něco malého by se našlo i mezi svorkami do DPS:

http://www.gme.cz/svorkovnice-do-dps/

P.K.