Stmivani trubicovych zarivek - jak na to ?

Jozef Racek Jozef_RACEK na Tempest.sk
Úterý Říjen 18 12:38:28 CEST 2011

Skuste obchod s elektro tovarom.
Daju sa kupit elektronicke predradniky bez regulacie, ale aj
elektronicke predradniky pre ziarivkove svietidla s regulaciou.
Stretol som 0-10V, cena okolo 18-24 E za 2x 36W (2x 120cm trubica),
neskusal som, potreboval som bez regulacie.

Dodo