Stmivani trubicovych zarivek - jak na to ?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Říjen 18 12:33:33 CEST 2011

Zdravim

V problematice stmivani zarivek se uplne neorientuji tak bych se zkusil
dotazat zde jake vhodne zarizeni pouzit. Pripletl jsem se k vybave nejake
ucebny, jsou tam navrzeny podstropni zarivky (trubice) ale pak prisel
pozadavek na stmivani osvetleni.

Jaky vhodny pristroj by jste doporucili ? Bylo by dobre kdyby to dokazalo
stmivat vic trubic naraz - muze tam byt 16-20 trubic , tak rekneme po
skupinach. Mohlo by to byt vestavene nekde v rozvadeci a ovladani vytazene
nekam do mistnosti.

Neznate nekdo neco vhodneho pro tuhle aplikaci ?