Free (GNU/GPL apod.) software (bylo: Re: program na kreslenicelnichpanelu/stupnic)

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Pondělí Říjen 17 17:10:04 CEST 2011

:-)) OpenOffice není špatné, užíval jsem ho a nějaké věci v jejich "Excellu"
mi vyhovovaly dokonce více, nebo lépe řečeno, šla mi práce rychleji.

Ale problém je, že to opravdu kompatibilní není. Navíc dokument ve Wordu je
po otevření OpenOffice zcela rozhozen. Takže jsem to používal tak, že jsem
doma něco napsal v OpenOffice, pak vložil do poznámkového bloku a jako čistý
text dal do Wordu, kde zformátoval. Obrovská Opičárna :-)

Jinak nic proti hledání alternativ a slepých uliček, ale takhle by to nešlo.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com