Free (GNU/GPL apod.) software (bylo: Re: program na kreslenicelnichpanelu/stupnic)

Jiří Němeček jirry na centrum.cz
Pondělí Říjen 17 17:52:45 CEST 2011

Ono obrovsky záleží na tom, jak je dokument udělán. Pokud uživatel
dodrží zásady (čistotu) formátování, není problém přenášet ani
složitější dokumenty. Bohužel, v tom je ten zásadní háček, jak donutit
lidi, aby se naučili s editory (nebo lépe procesory) korektně pracovat.
Ono solidně ovládat třeba Word není vůbec tak jednoduché, jak by se
mohlo zdát a čím více s ním člověk zápasí, tím více v dokumentu naseká
chyb, které sice nejsou hned vidět, ale nakonec dokument totálně zničí.

Tolik příčina, důsledek je bohužel jaký píšete - kompatibilita je
špatná, protože uživatele z toho procesu nějak vyřadit nejde.

JMN