Free (GNU/GPL apod.) software (bylo: Re: program na kreslenicelnichpanelu/stupnic)

Snehulak snehulak na gmail.com
Pondělí Říjen 17 16:31:20 CEST 2011

Ten problem bude asi zasadni kdyz je to zadarmo a nikdo to nechce nebo
jednotky procent lidi ze ?

Ja vim za to muze zidovskozednarske spiknuti nebo zlocinny microsoft .

snehulak