Free (GNU/GPL apod.) software (bylo: Re: program na kreslenicelnichpanelu/stupnic)

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Říjen 17 15:42:25 CEST 2011

Jistě se můžou vyskytnout problémy (jako nakonec vždycky a všude), já je
většinou nemám; je to samozřejmě dáno i spektrem spolupracujících osob a
sdílených dokumentů.

Zkuste editaci a uložení PDF v OOo/LO Draw (vyžaduje to příslušný
plugin), výsledky jsou při inteligentně vytvořených souborech nad
očekávání dobré. Případně se dá využít i export do hybridního PDF (nese
s sebou i veškeré info z formátu *.odg).

---
Jirka