Kde koupit ohebne vodice 6/10mm2 k nabijecce?

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 13 22:37:38 CEST 2011

No a co jste tim dokazal? Kilowattove alternatory se delaly davno pro
nakladaky a svarecky se z nich take delaly davno (predtim z dynam).
Princip je porad stejny a stejne je i chovani, tedy i jeho
chrakteristika - coz byl Vas pocatecni rozpor.
Ze jsou dnes vykonnejsi je jasne kvuli spotrebicum v aute a ze nekdo
srovnava odesla lozicka s vymenou uhliku nerika vubec nic.

Martin Hanek