Kde koupit ohebne vodice 6/10mm2 k nabijecce?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Říjen 13 22:08:06 CEST 2011

No minimálně v zatížitelnosti, wýkonu.......
Nechcete mi dofám  tvrdit, že altík ze š110 ( co já vím, tak tam
zpočátku dávali dynamo altím mělo snad jen to R-ko a pozdější modely
škodovek 105,120) má stejný výkon a další  parametry jako zřeba dnešní z
Fabie.
Konstrukce je jaksi stejná, to jinak udělat nejde, o to se nepřu.
Právě na internetu je vidět rozdíl ihned, zkuste si něco přečíst:
Třeba zde:
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=380
V poslední části :
"Dříve se alternátory vyráběly pro proudy 35 A (490 W), 42 A (588 W), a
55 A (770 W), nyní se alternátor o výkonu 770 W používá jen u menších
vozidel bez větších spotřebičů.
Běžné hodnoty jsou 70 A (980 W), 90 A (1260 W) a 120 A (1680 W) (s tím
už se dá i slušně svařovat)"

TT údaje lze samozřejmě dohledat ale jednoznačně jsou dnešní alternátory
minimálně jednou tak výkonnénež staré "PAL -Magnetony"
Co se týče životnosti, konstrukce tak na Fabii 1,9 SDI odešel alternátor
( ložiska )  ve 430000 km nájezdu, táta měnil uhlíky ve Š105 co si
pamatuji asi v 50000 km.
Jakub

Jakub