Kde koupit ohebne vodice 6/10mm2 k nabijecce?

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Říjen 12 23:28:05 CEST 2011

 12.10.2011, 23:23:58

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Kuba Jan napsal:

> Já nevím, proč se stále traduje, že auto, ze kterého se natahují
> startovací kabely má být nastartované.
Protoze by fe finale nemuselo nastartovat ani to zachrane auto

> Prý pokud se tohle provede s CHRYSLEREM, je to pro alternátor smrt.
> Tam prý i při volnoběhu je schopen  alternátor dávat velký výkon a při
> delších startech a podpětí se "upeče", pokud motor běží
> ( a nedejbože ještě někdo přidává plyn )
> Regulace dobíjení je většinou postavená tak, že dobíjí baterii na napětí
> 14,4 - 14,6V
Takze, kdyz v Chrys. dojde ke zkratu jednoho clanku akumulatoru, coz
se muze stat, je to smrt pro alternator ?
No konecne mam nejake pekne technicke zduvodneni toho, ze mi zadnej
Chrys. nestoji v garazi. :-)