mobil s wifi tethering - RE: internet z mobilu // galaxy

ing. Jan Galuszka konference na ei.cz
Úterý Říjen 4 19:19:19 CEST 2011

Takze dnes jsem koupil Samsung Galaxy Tab P7500 16GB, černý
http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=10514000600000019TW&Search=p7500&
SearchType=1
a mohu prinest prvni info

Nechapu, jak je mozne do 595 gramu vlozit tolik dovednosti.

Nastaveni na prodejne ALFA.cz bez problemu, pripojeni wifi ihned.

Pred prodejnou jsem strcil do slotu O2 kartu, povolil datove prenosy, GPS na
Google mapach ukazala pozici behem par sekund. Nastavil jsem trasu na Horni
Suchou, on si ji pomoci datoveho prenosu nacetl. Spustil jsem navigaci a
vyrazil.
Pokud jsem mel dovolen datovy prenos, tak navigoval OK, okoli cesty se porad
aktualizovalo.
Pak jsem zakazal datovy prenos, navigace pokracovala bez problemu, ale okoli
trasy se neaktualizovalo. .. a verim, ze bych domu dojel v poradku
Uprostred trasy jsem neposlechl navigaci a vyjel mimo naplanovanou trasu -
navigace se stratila, protoze jsem nemel v pameti mapu cesty mimo plan
Takze GPS pro urceni pozice nepotrebuje datovy prenos, ale pro ukazani
pozice na Google mapach ano  ... ale je pry uz nejaka moznost si mapy
stahnout a pak jet offline .. budu zkouset.

Kolega Lukesh se zminuje o Sygic  mapach .. odkaz zde
http://www.sunnysoft.cz/zbozi/181WSN-003/sygic-gps-navigation-evropa-dozivot
ni-aktualizace-map.html
Pri jejich pouziti by to vse melo byt offline.

Nabijeni pristroje je z USB konektoru, ale velky minus je, ze Samsung nema
primo standartni USB, ale vlastni siroky konektor. Kabel redukce na USB je v
cene. Ale bohuzel, jak zapomenu tu redukci, tak si malo kde nabiju tablet.
... za to bych strilel.
Pametove karty lze pripojit pres redukci.
Tablet po pripojeni k notebooku pres USB se chova jako standardni flash disk
nebo fotak.

Tolik na zacatek, prvni dojmy jsou pekne.
Pokud nekdo bude mit dalsi dotazy, klidne odpovim.

Verim, ze tema je pro vice z nas zajimave, ja v tom vidim budoucnost.
Pokud nekoho nudim, tak se omlouvam

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:
jan na galuszka.cz )