Re: Zalévací hmota

Petr Stehlik petr.stehlik na atlas.cz
Středa Říjen 5 16:21:06 CEST 2011

Kdyby jste měl cestu do Ostravy mohl bych Vám jeden kus na zkoušku zalít do
lukoprénu.
Používáme ho k plné spokojenosti. Menší mechanická pevnost je výhodou dá se
lehce
vyloupat a deska poté opravit. Tedy pokud je to v krabičce.
Petr

----- Original Message -----
From: <d.hankovec na seznam.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, October 04, 2011 6:52 PM
Subject: Zalévací hmota

Zdravím pánové, potřeboval bych doporučit nějaký subj. se kterým máte
zkušenosti pokud jde o jednoduchost zpracování atd.. Jde mi o zalití osazené
desky zařízení v krabičce. Zařízení je dosti namáháno chvěním a 99% závad je
upadáním / ustřižením vývodů při mechanickém rázu. Koukal jsem do Elchemca,
ale mají toho tolik, že se v tom ztrácím.

Díky za nakopnutí, David Hankovec