mobil s wifi tethering - RE: internet z mobilu // galaxy

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Úterý Říjen 4 19:32:13 CEST 2011

Zkuste zmerit proud pri nabijeni z nabijecky. Je mozne ze ten konektor
je jiny i kvuli proudu. Ono nabit 7Ah by trvalo dost dlouho... A micro
USB (jestli si dobre pamatuju) neda vic jak 2A. Ale je to ciste moje
spekulace. Mozna ze na nabijecce je napsano 1A...
BTW jakou ma ta baterka kapacitu? Na webu Samsungu pisou "az" 7Ah.

Pk.