napajeci kabel do auta k mobilu

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Pondělí Říjen 3 15:27:41 CEST 2011


Rozlišení nabíječky bývá velmi často řešeno nějakým odporem mezi 
některými piny nabíječky. O co se v případě konkrétního mobilu může 
jednat se dá vydedukovat rychleji z nabídky nabíječek a redukcí na eBayi 
a pak dohledat. Přesvědčoval jsem takto zdroj k HD2.
S pozdravem,
		Miloš Dašek

On 3.10.2011 14:24, David Belohrad wrote:
> Kdyz uz jsme tak u tech hezkych konverzaci o bateriich v mobilech:
>
> mam CL nabijeni do auta pro samsung galaxy S. Mel jsem za to, ze kdyz je
> telefon v aute zapnuty na tuto nabijecku, tak se v pohode nabiji a nikdy
> se nemuze baterka vybit. Jake bylo ovsem me
> prekvapeni, kdyz pri pouziti navigace se telefon take vybije, i kdyz
> mnohem pomaleji.
>
> O to zvlastnejsi mi prislo, ze kdyz nabijim telefon z klasicke nabijecky
> na 220V (take pres uUSB jako v pripade nabijeni z auta), a zapnu
> navigaci, telefon se _nikdy_ nevybije a naopak se porad nabiji.
>
> Hodne jsem premyslel proc to tak je (hlavne proto, ze se teda ten
> telefon neda pouzit jako navigacka protoze i pres pripojeny kabel k
> palubni zasuvce se stejne vybije), napadlo me, ze "mozna" ten
> standardni 220V nabijeci kabel ma pripojeno vic uUSB pinu na +5V a tim
> docili, ze se telefon prepne do nejakeho jineho (rozumej rychlejsiho)
> nabijeciho modu. Taky me napadlo, ze mozna je to tim, ze ten telefon si
> nedovoli cucnout vic z kabelu nez je povolena norma na USB zarizeni bez
> enumerace (myslim, ze 100mA max, po enumeraci 0.5A) a 'kdyby' nahodou
> ten sitovy kabel mel spojeno vic pinu na +5V na to uUSB, mozna ze si ten
> telefon dovoli cucnout vic. Nebo me taky napadlo, ze mozna ti pitomci
> zase nepocitali s tim, ze se ten telefon muze takto pouzit, a proste je
> to jenom nahoda, ze mi to s normalnim 220V kabelem funguje.
>
> Nejake napady nez se pustim do toho 220V kabelu?
>
> d.




Další informace o konferenci Hw-list