napajeci kabel do auta k mobilu

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Říjen 3 15:19:27 CEST 2011

On Mon, 3 Oct 2011, David Belohrad wrote:

> mam CL nabijeni do auta pro samsung galaxy S. Mel jsem za to, ze kdyz je
> telefon v aute zapnuty na tuto nabijecku, tak se v pohode nabiji a nikdy se
> nemuze baterka vybit. Jake bylo ovsem me
> prekvapeni, kdyz pri pouziti navigace se telefon take vybije, i kdyz mnohem
> pomaleji.

Ja mam k HTC originalni autonabijecku a kdyz na to dam napul vybity
telefon, zapnu navigaci s plnym podsvicenim displeje tak se do hodiny
telefon dobije i kdyz naviguje a sviti displejem. Tedy aspon podle
symbolu nabiti. A pekne se tim svicenim ohreje..

> nabijeciho modu. Taky me napadlo, ze mozna je to tim, ze ten telefon si
> nedovoli cucnout vic z kabelu nez je povolena norma na USB zarizeni bez
> enumerace (myslim, ze 100mA max, po enumeraci 0.5A) a 'kdyby' nahodou ten
> sitovy kabel mel spojeno vic pinu na +5V na to uUSB, mozna ze si ten telefon
> dovoli cucnout vic. Nebo me taky napadlo, ze mozna ti pitomci zase

A neni v te Vasi nabijecce jen neco jako odpor a zenerka ? :-) Da to vubec
aspon 0.5A ?