AMD konci s x86?!?

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Listopad 30 02:47:46 CET 2011

Původní zpráva ze dne 30.11.2011 od Miroslav Šinko:

> Ale nerozumiem nazoru, ze to ze Kalkulacka nie je v .NET, je
> logicke. Na Win7 je prave ta kalkulacka uplne ina, ako na W2k/XP
> (este aj na W95 snad bola rovnaka). T.j. pre Win7 ju prepisovali.
> Preco nie .NET? A preco je to logicke?

Ano, je to logické. Kalkulačka je malá jednoduchá desktop aplikace,
kde není důvod použít .NET Framework. Koneckonců na tuhle otázku sis
sám odpověděl trochu níž.

> Zaverecne suvislossti: podla mna je .NET blbost (ok, mozno silne
> slovo, subjektivny nazor, ale stojim si za nim). Prave preto, ze
> poznam WinAPI, mi .NET nesedi.

A proč ti nesedí? Že se nechceš naučit něco nového? Nebo že to
nepotřebuješ? Já třeba potřebuji leccos, dělám v Delphi Win32
aplikace, dělám v C# .NET všechny možné aplikace (desktop, server,
web, služby, mobile, hardware), dělám v Javě aplikace pro Android,
dělám ve Flashi, v Céčku dělám pro PICy a tak bych mohl pokračovat dál
a dál. Včetně toho, co všechno jsem používal dříve.

> Co prinas nove? Kniznice? Daju sa urobit aj pre WinAPI. Mensie
> naroky na programatorov? OK... Ale za cenu vyssich narokov na RAM
> vykon PC atd... preco? naco? aj zabudanie uvolnovania buffrov
> programatormi sa da riesit kniznicne. Ked si za nim MS tak stoji,
> preco aj tu kalkulku neurobila v nom? Na tak primitivnej aplikacii
> by to vobec, ale vobec nevadilo (spomalenie by nebolo na sucasnych
> PC pozorovatelne).

Co .NET přináší nového? Pokud děláš kalkulačku, tak opravdu nic.
Aplikace ale přece nejsou jen okénkové typu kalkulačka... Doporučuji
opravdu o tom něco nastudovat.

> Sam tiez nepoznam "nic viditelne" od MS napisane v .NET.

Cože? Ale prosímtě. Já jich tu mám...

> Preco by nesiel ovladaci panel aj dnes napisat jednoducho a rycho
> pri zachovani funkcnosti?

Vidíš, tady sis právě sám odpověděl. Ano, kalkulačka se dá napsat
jednoduše a rychle bez .NET. Stejně tak ovládací panel. Tady nemá .NET
nějaký velký smysl.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601