AMD konci s x86?!?

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Středa Listopad 30 10:38:26 CET 2011

Nemá být hlavní výhoda .Net v přenositelnosti programu mezi platformami?
Někde kdysi blahé minulosti jsem to na webu M$ četl. Míra

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Petr Zahradnik
Sent: Wednesday, November 30, 2011 2:48 AM
To: HW-news
Subject: Re: AMD konci s x86?!?

Původní zpráva ze dne 30.11.2011 od Miroslav Šinko:

> Ale nerozumiem nazoru, ze to ze Kalkulacka nie je v .NET, je logicke.
> Na Win7 je prave ta kalkulacka uplne ina, ako na W2k/XP (este aj na
> W95 snad bola rovnaka). T.j. pre Win7 ju prepisovali.
> Preco nie .NET? A preco je to logicke?

Ano, je to logické. Kalkulačka je malá jednoduchá desktop aplikace, kde není
důvod použít .NET Framework. Koneckonců na tuhle otázku sis sám odpověděl
trochu níž.

> Zaverecne suvislossti: podla mna je .NET blbost (ok, mozno silne
> slovo, subjektivny nazor, ale stojim si za nim). Prave preto, ze
> poznam WinAPI, mi .NET nesedi.

A proč ti nesedí? Že se nechceš naučit něco nového? Nebo že to nepotřebuješ?
Já třeba potřebuji leccos, dělám v Delphi Win32 aplikace, dělám v C# .NET
všechny možné aplikace (desktop, server, web, služby, mobile, hardware),
dělám v Javě aplikace pro Android, dělám ve Flashi, v Céčku dělám pro PICy a
tak bych mohl pokračovat dál a dál. Včetně toho, co všechno jsem používal
dříve.

> Co prinas nove? Kniznice? Daju sa urobit aj pre WinAPI. Mensie naroky
> na programatorov? OK... Ale za cenu vyssich narokov na RAM vykon PC
> atd... preco? naco? aj zabudanie uvolnovania buffrov programatormi sa
> da riesit kniznicne. Ked si za nim MS tak stoji, preco aj tu kalkulku
> neurobila v nom? Na tak primitivnej aplikacii by to vobec, ale vobec
> nevadilo (spomalenie by nebolo na sucasnych PC pozorovatelne).

Co .NET přináší nového? Pokud děláš kalkulačku, tak opravdu nic.
Aplikace ale přece nejsou jen okénkové typu kalkulačka... Doporučuji opravdu
o tom něco nastudovat.

> Sam tiez nepoznam "nic viditelne" od MS napisane v .NET.

Cože? Ale prosímtě. Já jich tu mám...

> Preco by nesiel ovladaci panel aj dnes napisat jednoducho a rycho pri
> zachovani funkcnosti?

Vidíš, tady sis právě sám odpověděl. Ano, kalkulačka se dá napsat jednoduše
a rychle bez .NET. Stejně tak ovládací panel. Tady nemá .NET nějaký velký
smysl.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601