ještě osciloskop

Peter Adamec max13 na atlas.sk
Sobota Listopad 19 14:00:32 CET 2011

Vstupny diel je navrhnuty na 200MHz a potom sa licenciou povoli bud
70,100,200MHz.
200MHz samozrejme bude  vyuzitelne hlavne v dvojkanalovom rezime kde to
ma 2GSPS na kanal.
Kazdopadne, za tie peniaze moc lepsi stroj podla mojho nazoru zohnat
nejde hlavne s ohladom na zakladny LA
a generator (mat to pred sebou na stole je k nezaplateniu, osobne mam
radu 3000 ale aj ked je ten
wavegen jednoduchy pouzivam to, tak nejak na odladovanie staci).

PA