RE: ještě osciloskop

ing. Jan Galuszka konference na ei.cz
Sobota Listopad 19 13:02:03 CET 2011

Trosku si prihreju polivcicku.

A nestacil by nektery z externich osciloskopu ETC ? www.etc.eu

Na sklade mam M574 a M525 a klidne je mohu poskytnout i na otestovani.

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:
jan na galuszka.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, E-mail:  info na fanda.cz , WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Peter Adamec
Sent: Saturday, November 19, 2011 12:38 PM
To: HW-news
Subject: Re: ještě osciloskop

Ten stroj je naozaj dobry, clovek ked si s tym zvykne robit tak by chcel uz
maximalne nieco lepsie.
Mimochodom ten generator sa rozbehnut da trvalejsie, rovnako sa da rozbehnut
aj ten 8 bit MSO co je na nom
a vlastne vsetky option co to ma vratane 200mhz sirky pasma keby si clovek
kupil aj ten 100mhz model. V ramci technickej diskusie ako na to pripadne
sukromne. Fakt je ze sice ma pamate menej ako rigol a pod ale pridana
hodnota je nezrovnatelne inde. Este lepsie je na tom rada 3000. A hlavne
posun pamatou je prijemne rovnomerny, a neskutocne rychle zobrazovanie.
PA