Re: Re: domácí meteostanice - měření kvality obvzduší?

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Středa Listopad 16 19:08:51 CET 2011

> Nemám v plánu žádného mého souseda kvůli jeho komínu žalovat či na něho
> křičet. To by nikam nevedlo. Nechci být nijak adresní. Prostě chci vědět
> jaký vzduch mám doma bez ohledu na zdroj znečištění.

Krom jasných hromadných průmyslových otrav - viz hesla pro GOOGLE (bez ladu
a skladu)
- MINAMATO - Rtuť
- ITAI ITAI - kadmium (obě z doby industrializace japonska v 60 letech.)
- Bhopal - methylizokyanát
- Erin Brokovich - chrom
ATD...

Se nikdy vliv životního prostředí na zdraví nepodařilo prokázat, protože se
nemocnost jim způsobená byla vždy neměřitelně malá proti "běžným faktorům" -
kouření, obezita, chlast, a v chudých státech ještě infekční choroby, násilí
a hlad.
Například u  nás na Ostravsku nynější majitel Nové Huti Klementa Gottwalda
soudruh Lakšmí Mittal ;-)) zavedl indické standardy - tj. dýmající komín je
známkou vyspělosti - lidi alarmují hygienu neustále - ta jej neustále varuje
a pokutuje a to je tak všechno
Pokud nepočítáme čichání nosem, pak jakékoliv další snahy doma objektivně
měřit, zbastlenými přístroji, kvalitu obzduší, neopovídají vynaložené práci.

Zdraví Petr Kubáč