domácí meteostanice - měření kvality obvzduší?

KarelM a8dtljb na gmail.com
Středa Listopad 16 20:21:19 CET 2011

Ahoj, ja tomu majiteli rikam LuncheonMeat. Na nastence v NH visi jeho
fotka s lekarem v pozadi, ktery mu meri tlak, k tomu poznamka, ze maji
zamestnanci dbat o sve zdravi. Kdyz tam jedu, tak se neopomenu zeptat
delniku, co ze je to za tlusteho cigana, kteremu meri felcar tlak...

Jinak byl jsem na scukacku, bylo to zajimave... Jeden z ucastniku, ktery
cte tvuj blog, mel dojem ze a) neumim nic nainstalovat b) mam nesikovne
podrizene kteri rozbijeji skrinky. Nevim koho jineho v te firme znas,
ale pokud byl sefem strojaru minen jisty Kaluza, tak toho zrovna
vyhodili...
Druha dezinformace...., minule jsi tam byl zrejme s novou pritulkyni,
doted si obsazenstvo mysli, ze to byla dcera :-D Nechal jsem je pri tom,
pristi scukacek jim to muzes vyvratit.
mej se
Karel