Eagle - hromadne zmenseni prvku v knihovnach - prosim NEREAGOVAT

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Úterý Listopad 8 21:57:16 CET 2011

a toto prohlaseni je od cloveka ktery tady hlasal o uzasnem linuxu a ovcich
s windows...
nechci flame a dal uz k tematu nic nenapisu. jen by jste si mel trochu
ujasnit argumentaci a priste na tema win/linux radsi mlcet.

Sam pouzivam kicad a taky jsem si na nej zvykl. (a to jsem prechazel z
jineho softu)

Pavel

----- Original Message -----
From: "Jirka" <zaloha na volny.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, November 08, 2011 9:46 PM
Subject: Re: Eagle - hromadne zmenseni prvku v knihovnach

Ano, já o Kicadu vím už delší dobu a zkoušel jsem ho. O tom *.ulp vím
taky. Jenže mi prostě Kicad nějak nesedne.... Bude to samozřejmě věc
zvyku, dělá v něm dost lidí a použitelný tedy nejspíš je. Stejně jako
používám právě ten Gimp, pořád jsem zdaleka nevyčerpal ani neobjevil
jeho možnosti a Photoshop fakt nechci (nepotřebuju).

Ono se ale třeba jedná o ty rutinní "klikačky" apod., které děláte
víceméně intuitivně; když jich uděláte 1000 a na každé ušetříte třeba
vteřinu...speciálně u programu typu CAD to myslím je dost podstatné
(prvků a práce s nimi je tam hodně). Dále mi velmi vyhovuje např. tvorba
desky jediným kliknutím v menu schématického editoru, bez nějakých
mezixichtů, co má Kicad. Stejně tak bezproblémová dopředná anotace
(Kicad má snad taky, ale tak daleko jsem se s pokusy v něm nedostal).

Na Kicad bych možná přešel tehdy, kdyby mi vytrvale "hrozily" velké
desky, což zatím nevypadá. Takže se snažím využít to, co jsem se naučil
v Eagle...

S těmi knihovnami bych uvítal spíš nějaké společné zamyšlení nebo
zkušenosti, než hotovou zmenšenou knihovnu. Prostě univerzální postup,
použitelný pak kdykoliv znova.

---
Jirka