Eagle - hromadne zmenseni prvku v knihovnach - prosim NEREAGOVAT

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Listopad 8 22:11:31 CET 2011

Já přesto reagovat budu. Nechápu totiž, co Vás k tomuhle výkřiku vede...

Rozdíl mezi Eagle a Kicadem je značný, rozhodně výrazně větší, než mezi
moderní distribucí Linuxu a libovolnými novějšími Windows. Sám Eagle je
ovládáním mnohem "linuxovější" a podivnější, než libovolná standardní
aplikace v KDE/Gnome/Windows. Tedy v tomto směru je nestandardní a
nestádní, přesto (nebo možná právě proto?) ho mám a nadále chci používat.

Co se týká Lin/Win OS, tak kdybyste si pořádně přečetl to, co jsem
napsal, tak zjistíte, že stále preferuji Linux (a velmi pravděpodobně se
to nezmění).

Takže o co vlastně jde? Argumentaci (a názory) mám ujasněné naprosto a
zkušenosti s oběma systémy též "nějaké" jsou.

Možná byste měl mlčet Vy, ne?

---
Jirka