Eagle - hromadne zmenseni prvku v knihovnach

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Listopad 8 21:46:10 CET 2011

Ano, já o Kicadu vím už delší dobu a zkoušel jsem ho. O tom *.ulp vím
taky. Jenže mi prostě Kicad nějak nesedne.... Bude to samozřejmě věc
zvyku, dělá v něm dost lidí a použitelný tedy nejspíš je. Stejně jako
používám právě ten Gimp, pořád jsem zdaleka nevyčerpal ani neobjevil
jeho možnosti a Photoshop fakt nechci (nepotřebuju).

Ono se ale třeba jedná o ty rutinní "klikačky" apod., které děláte
víceméně intuitivně; když jich uděláte 1000 a na každé ušetříte třeba
vteřinu...speciálně u programu typu CAD to myslím je dost podstatné
(prvků a práce s nimi je tam hodně). Dále mi velmi vyhovuje např. tvorba
desky jediným kliknutím v menu schématického editoru, bez nějakých
mezixichtů, co má Kicad. Stejně tak bezproblémová dopředná anotace
(Kicad má snad taky, ale tak daleko jsem se s pokusy v něm nedostal).

Na Kicad bych možná přešel tehdy, kdyby mi vytrvale "hrozily" velké
desky, což zatím nevypadá. Takže se snažím využít to, co jsem se naučil
v Eagle...

S těmi knihovnami bych uvítal spíš nějaké společné zamyšlení nebo
zkušenosti, než hotovou zmenšenou knihovnu. Prostě univerzální postup,
použitelný pak kdykoliv znova.

---
Jirka