Klapka v sani u dieselu bylo: Re:[OT] Vaha vzduchu ?

Milan B. milan na bastl.sk
Pátek Listopad 4 21:40:20 CET 2011

On 4.11.2011 18:59, Tomáš Koželuh wrote:
> Tak tady je i fotka, kam se ta močovina lije:
> http://forum.skodahome.cz/topic/94420-filtr-pevnych-castic-skoda-superb-20-t
> di/

.. a veteran Pepa007 tam pise: Žádná močovina. Močovina se přidává u
náklaďáků do fýfuku, Ale u Superba motor BSS je to aditiv, který se
automaticky přidává do paliva, aly se zvýšila teplota spalin a tím byla
zajištěna refenerace filtru pevných částic.

Ako som si v tej diskuzii precital, leje sa tam Satacen 25. Satacen je
produkt firmy Innospec a jeho zlozenie sa da precitat v bezpecnostnom
liste, trebars :
http://images.raiffeisen.com/Raicom/sdb/571/innospec-satacen.pdf

KDE TAM VIDITE MOCOVINU?

Ale ked si potrpite na diskuzie:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=71437

Tam je tiez jednoznacne vysvetlene, ze Adblue (co je marketingovy nazov
mocoviny do aut) sa NESMIE pouzit ako nahrada kvapaliny pre DPF. A tiez
to pise skodoveckar, tak to snad ma vahu.

-m-

> Ale skutečně moc aut to nemá a navíc to není na čištění DPF, jenom to
> rozkládá před DPF bordel, co leze z motoru. Když dojde, tak se DPF hodně
> rychle ucpe. Je celkem jasný, proč se od tohoto systému rychle uteklo a
> radši se přechází na AdBlue a podobně.

ach jaj... koncim, tu to fakt nema vyznam