Klapka v sani u dieselu bylo: Re:[OT] Vaha vzduchu ?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Listopad 4 18:59:19 CET 2011

Tak tady je i fotka, kam se ta močovina lije:
http://forum.skodahome.cz/topic/94420-filtr-pevnych-castic-skoda-superb-20-t
di/
Ale skutečně moc aut to nemá a navíc to není na čištění DPF, jenom to
rozkládá před DPF bordel, co leze z motoru. Když dojde, tak se DPF hodně
rychle ucpe. Je celkem jasný, proč se od tohoto systému rychle uteklo a
radši se přechází na AdBlue a podobně.