Klapka v sani u dieselu bylo: Re:[OT] Vaha vzduchu ?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Listopad 4 21:50:03 CET 2011

Přiznávám se, že po složení Satacenu jsem nepátral a pročetl jsem to jenom
zběžně. Očekával jsem, že je to jenom hogofogo název, aby se to dalo draze
prodávat. Tak jsem zase o něco chytřejší a lízátko nebude... :)