Re: 2 žilová prodlužovací šňůra?

APA navrhpcb na gmail.com
Neděle Květen 29 11:22:50 CEST 2011

No právě, a tam je

Upozornění! Montáž svítidla smí provádět pouze odborná elektromontážní
firma nebo osoba s elektrotechnickou kvalifikací.

a také jsem se ptal na to, jestli se tam má dát na to uzemění nulák nebo ne :-)

Zatím jsem to pochopil, že NE, protože by se kdesi mohl uvolnit drátek
nuláku v přívodu do světla :-)