2 žilová prodlužovací šňůra?

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Sobota Květen 28 18:49:18 CEST 2011

Dne 28.5.2011 18:28, jar.mez na centrum.cz napsal(a):

> Za zivot mi rukama proslo mozna na pet desitek ruznych lustru od kristalovych priser vahy zdatne kozy az po moderni, pry také svítidla svedskeho prodejce suntu, ne ze bych si delal statistiky nebo si vse pamatoval, ale nevybavuji si, ze by jediny mel vice nez L a N , vazne nevim kam bych pripojval PEN ci chybne N.
>
> J.

:-D
Nedávno jsem montoval třeba tohle:
http://www.modus.cz/cze/getfile.php?FileID=1070

U nových svítidel je celkem běžně svorka na připojení ochranného vodiče,
resp. nevybavuji si, kdy bych na ni u svítidla zakoupeného v posledních
cca 5 letech nenarazil. Nemusí být vždycky připojená na čokoládu, ale je
to třeba šroubek na tělese svítidla.

JF