2 žilová prodlužovací šňůra?

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Neděle Květen 29 11:42:00 CEST 2011

Jenomže potom vám to neprojde u revizáka. Zrovna nedávno jsem se hádal s
revizákem v práci. Přišel ke světlu, píchnul do něj hřebík přidělaný na
prutu, a prohlásil, že světlo není uzemněné, a že to dá do závad.
Zkoušel jsem se s ním hádat, že je to ochrana polohou, ale neprošlo to :-)

--
Ales Filip
http://xanadu.khnet.info