RE: Popis programu v diplomce

Úterý Květen 10 06:23:59 CEST 2011

Co to rozdelit na dve casti - pokud jsem to spravne pochopil, je to
realizace, ktera ma (by mela) necemu slouzit.
Tak prvni cast jako navod k pouziti co si jej precte BFU a staci
mu to aby s tim mohl manipulovat.
A tu druhou cast napsat jako servisni navod.

> ... Samozřejmě jsou i lemplové, kteří dokáží jako maturitu odevzdat 15ti
> stránkový blábol, ale ty nemá cenu dávat za příklad, a pak jsou takoví,
> kteří odevzdají až 250ti stránkovou bichli....

Proc by ti co dokazou neco smysluplneho napsat na 15 strankach
museli byt automaticky lemplove? A myslite, ze kdyz nekdo odevzda
250 strankovou bichli (najde se vubec nekdo kdo to po nem bude cele
cist?), musi byt automaticky genius?