Popis programu v diplomce

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Květen 10 09:51:18 CEST 2011

> 15ti
> takoví,
>
> Proc by ti co dokazou neco smysluplneho napsat na 15 strankach
> museli byt automaticky lemplove? A myslite, ze kdyz nekdo odevzda
> 250 strankovou bichli (najde se vubec nekdo kdo to po nem bude cele
> cist?), musi byt automaticky genius?

O tech, co pisi 250 stran jsem nepsal, ze jsou geniove, ale spise, ze nejsou prilis pouzitelni.
Ti co pisi 15 stranek to nepisi proto, ze by to tak skvele dokazali, ale prave proto, ze jsou lemplove. Ucim tu prez 20 let a vsechny prace, se kterymi mam neco do cineni a mnohdy i dalsi, se kterymi do cineni nic nemam poctive se zajmem ctu. Takze za tim vyrokem si stojim. Za 20 let jsem opravdu nepotkal 15ti strankovou praci, u ktere bych mohl rict: "To je genialne napsane, tak kratke a pritom tak obsazne a vystizne!"

Jakub Serych