navrh filtru

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Květen 2 13:41:44 CEST 2011

hovorite o frekvenciach do 200kHz a vysledkom ma byt vypocet FFT... nie
je jednoduchsie signal navzorkovat, vypocitat FFT a vybrat si len
amplitudy frekvencii ktore vas zaujimaju?
Stale nerozumiem na co to ma cele sluzit, prepinatelne analogove filtre
a vypocet FFT. Ma sa to plynule ladit alebo potrebujete len spomenutych
5 pevnych frekvencii?
b.