navrh filtru

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Pondělí Květen 2 14:15:25 CEST 2011

Na to jsem taky myslel.
Nevim jestli je to podstatne ,ale signal se objevuje na urcite frekvenci
jako burst.
Podle nejakych vstupu se predpoklada v jakem pasmu signal asi je a na to
se nastavi filtry.
Aby se potlacilo ruseni z ostatnich pasem,ktere muze byt velke.Pote se
vybere signal ,ktery preleze prah.
a navzorkuje se tak aby maximum signalu bylo uprostred dat pro vypocet
FFT.To cely ma behat
v rozsahu vzorkovani 100ksamplu az 70Msamplu.Signal je zpracovavan
kontinualne Blackfinem.
Pouze ty filtry jsou pred AD prevodnikem.Filtry ve vyssich pasmech
fungujou dobre jenom ty uvedene s LTC2264 jsou zda se nepouzitelne.A za
ne hledam nahradu.Myslel jsem ze plynule ladeni bude vyhoda ,ale muze
tam byt nejak odstupnovane prepinani.
Rad bych je casem prevedl do hradlovyho pole ,ale ted na to neni cas a
znamena to vlozit je mezi AD a DSP coz je zmena desky.
   Fanda