navrh filtru

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Pondělí Květen 2 12:03:48 CEST 2011

Sem jsem se dostal s nectnostmi drive uvedenymi.
stupnice zacina na 100Hz,svisla je po 20dB a tlustsi cara je 0dB.
lopass by mohl byt rovnejsi ,ale to uz jsem nezkousel vyrovnat.
v Hipass jde o tri cary vlevo - konci moc brzo na 1MHz a neni tam
zahrnuty uvedene ruseni.

http://www.elektronikavyvoj.cz/prenos/hipassnovy010511.JPG
http://www.elektronikavyvoj.cz/prenos/lopassnovy010511.JPG

filtr by mel byt pokud mozno  6 radu a vice.
Na dalsich charakteristikach asi tak moc nezalezi.
Vysledkem je vypocet FFT a z ni amplituda jednotlivych frekvenci ,
takze si myslim ,ze treba fazove charakteristiky nebudou tak podstatne.
   Fanda