mikročerpadlo na vodu

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Březen 29 09:35:33 CEST 2011

No mamut rozdil hladin 2m nevybubla ani nahodou a druhak musite mit
kontinualni chod motoru

Podle me by to slo resit bud klasickym hadicovym cerpadlem - tedy rotor
s rolnama a na nich silikonova hadicka a motor muze byt treba malej krokac

nebo podle me lepsi reseni - udelat nahore nadrzku kapatkem a tu
jednou/vickrat za den docerpat beznym cerpadlem na 12V z baterie ktera
se bude celej den dobijet ze solaru

Radek Vicek