RE: mikročerpadlo na vodu

Úterý Březen 29 09:23:40 CEST 2011

Pokud seženete kompresorek na vzduch na 12V (osobně jeden mám na podtlakovou pinzetu) tak si to udělejte sysémem "mamut" nebo jak se to nazývá -  přiveďte do spodní části trubice proud bublinek a ony vám budou tu vodu tlačit nahoru. Ten kompresorek musí ale přetlačit 2m vody.

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of mcmlxxx na hantec.cz
Sent: Tuesday, March 29, 2011 9:06 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: OT:mikročerpadlo na vodu

zdravím.
hledám řešení následujícího problému: potřebuju dostat vodu z asi 2m hlubokého vrtu na povrch , nejlépe v co nejmenším množství. Voda by měla vytékat - vykapávat na kámen do prohlubně. Celý systém má sloužit na zahradě jako napaječka pro včely. Představoval jsem si to tak že koupím nějaké levné čerpadlo do akvária a připojím ho na solární panel a celé to namontuju na nerezovou tyčku a zasunu do vrtu. Ale po návštěvě akvaristické prodejny jsem zjistil že všechna ta krásná malá a levná čerpadla jsou na 230V :( Nemá někdo nějaký rozumný nápad, nebo typ ( třeba z modelařiny) kde sehnat nějaké mikročerpadlo (čím méně vody vytlačí tím lépe - stačí to po kapkách ) s nízkým odběrem které by chodilo se solárním panelem a dokázalo vytlačit vodu tenkou 2mm hadičkou do výšky 0,5m-2m ?

díky všem za nápady. b.