OT:mikročerpadlo na vodu

mcmlxxx na hantec.cz mcmlxxx na hantec.cz
Úterý Březen 29 09:05:56 CEST 2011

zdravím.
hledám řešení následujícího problému: potřebuju dostat vodu z asi 2m
hlubokého vrtu na povrch , nejlépe v co nejmenším množství. Voda by
měla vytékat - vykapávat na kámen do prohlubně. Celý systém má sloužit
na zahradě jako napaječka pro včely. Představoval jsem si to tak že
koupím nějaké levné čerpadlo do akvária a připojím ho na solární panel
a celé to namontuju na nerezovou tyčku a zasunu do vrtu. Ale po
návštěvě akvaristické prodejny jsem zjistil že všechna ta krásná malá
a levná čerpadla jsou na 230V :(
Nemá někdo nějaký rozumný nápad, nebo typ ( třeba z modelařiny) kde
sehnat nějaké mikročerpadlo (čím méně vody vytlačí tím lépe - stačí to
po kapkách ) s nízkým odběrem které by chodilo se solárním panelem a
dokázalo vytlačit vodu tenkou 2mm hadičkou do výšky 0,5m-2m ?

díky všem za nápady. b.

Provided by WebStep, s.r.o.              http://www.webstep.net/