RE: mikročerpadlo na vodu

Úterý Březen 29 09:51:26 CEST 2011

Nevím proč by mamutka nezvládla 2m - SIGMA udává u mamutky max. výšku Zg = 50m. Jediným parametrem který s výškou stoupá je potřebný přetlak aby se vytvořil správný průměr bublin.

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of RV
Sent: Tuesday, March 29, 2011 9:36 AM
To: HW-news
Subject: Re: mikročerpadlo na vodu

No mamut rozdil hladin 2m nevybubla ani nahodou a druhak musite mit kontinualni chod motoru

Podle me by to slo resit bud klasickym hadicovym cerpadlem - tedy rotor s rolnama a na nich silikonova hadicka a motor muze byt treba malej krokac

nebo podle me lepsi reseni - udelat nahore nadrzku kapatkem a tu jednou/vickrat za den docerpat beznym cerpadlem na 12V z baterie ktera se bude celej den dobijet ze solaru

Radek Vicek