Re: DPH, CLO atd. u balíků z CH po 1.4

Pondělí Březen 28 21:57:42 CEST 2011

Inteligent, by predpokladal, takoveto reseni, objednavam poprve neco
ze zahranici a CP, vyplnim u CP na webu jednoduchy formularik, kdyz
neco prijde  pro Frantu  receneho Maly a bude treba neco clit, poslete
email na ble na bla.cz
Franta dostane email, prihlasi se na web CP nebo celniku, tam uvidi
svou zasilku a co po nem chcou celnici, vyskoci mu predvyplneny
formular, on dohleda co to je, v jednoduche klikaci aplikaci, pripadne
preposle treba onen vypis z PayPal (samozrejme po patricne uprave v
photoshopu :-) )
Celnik pripadne vec zkontrolije a vyceni se, odesle emailem info o tom
kolik zapaltit, Franta penize poukaze ze sveho uctu, cele to muze
probehnout stejne rychle jak jede pas v RTG na celni poste, naklady
0., poplatky 0.
Na cele by stacil jeden PC a naprogramovat by se to dalo za mene nez
mesic, uspory nasnade.

Problem je, ze v rezii naseho statu by rocni provoz stal tak 100M,
nikdy by to poradne nefungovalo a cena jedne transakce by bylo 10x
vyssi nez papirovy marias s celniky. Viz web o mytnem, nebo slavne
datove schranky.

Martin