Re: DPH, CLO atd. u balíků z CH po 1.4

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Pondělí Březen 28 23:02:48 CEST 2011

Problém je, že přesně tohle je nežádoucí. V rámci přistoupeni ke
Schengenské smlouvě se naopak intenzivně řešilo, čím uměle celníky
zaměstnat, aby se nemuseli propouštět. Takže je nutné to vidět tak, že
tohle všechno jsou jen uměle stvořené problémy a jakákoliv
racionalizace je proti státnímu zájmu :-)

Aleš Procháska