Re: DPH, CLO atd. u balíků z CH po 1.4

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Březen 28 13:31:23 CEST 2011

Původní zpráva ze dne 28.3.2011 od Pavel Kutina:

> Jinak, priznam se, by me line povaze maximalne vyhovovalo, kdybych
> objednal zbozi a pockal, az mi u dveri zazvoni postak s dobirkou za
> DPH, clo a jejich sluzby. To, ze si s nim vymenim nekolik dopisu a
> tim celou zasilku podstatne zdrzim, me zere podstatne vic, nez ty
> penize, co si za to vyuctujou. Nemam problem za sluzby platit, mam
> problem platit za buzeraci.

Aby celní agentura mohla vystavit JSD, musí mít k dispozici nějaké
podklady, ideálně fakturu. A musí vědět, co se to tam fakturuje, jak
to mají zařadit. To je vše, co je potřeba.

Pokud nemáš problém zaplatit a dovozní záležitosti tě obtěžují, proč
tedy nenakupuješ na vnitřním trhu?

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601