DPH, CLO atd. u balíků z CH po 1.4

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Březen 28 13:33:32 CEST 2011

Přesně tak. Proto jsem se v první zprávě ptal, jak to bude vypadat.
Pokud by to probíhalo tak, jak jsi teď napsal, tak je mi to celkem
jedno. Maximálně bych ještě snesl nějakou možnost vyřídit to emailem -
poslat jim v pdf všechny doklady, a oni by to pustili dál se složenkou,
nebo dobírkou.

Ale jak jsem psal, abych někde trávil celý den na celnici v Praze plus
další výdaje za dopravu, to bych si celé nakupování v číně rozmyslel.
Přinejhorším ještě bych přežil, kdyby to byla schopna vyřídit pošta u
nás v Kutné Hoře. Ale to bych po nich chtěl asi moc.

Až ti ten balík potom přijde, tak se pochlub, jak to dopadlo.

--
Aleš Filip
http://xanadu.khnet.info