OT Je moderna technologia redukovatelna na jednoduche vysvetlenia? Was: Re: Japonsko

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Čtvrtek Březen 24 00:22:24 CET 2011

K tejto hypoteze A.C. nastastie existuje doplnujuca otazka:
"Pokrocila pre koho?"

Myslim si ale, ze Michal svojim tvrdenim mieril na media,
na tu haved banalizujucu by to sedelo :-)

Lubos