OT Je moderna technologia redukovatelna na jednoduche vysvetlenia? Was: Re: Japonsko

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Březen 24 09:26:02 CET 2011

Hmmm, me zase chybi nejaka konzistence v uvazovani...

Je zajimave sledovat to jak se zde vyviji uvazovani nad tou japonskou
JE. Me prave pripada jako nadprirozene a jednoduche uvazovani, ze to co
tam ted je se da zvladnout nejakyma standardizovanyma postupama/scenarema.

pokud clovek vidi fotky jak to tam vypada tak je opravdu jen o "vire",
ze privedeni elektriky do elektrarny neco resi

ja jsem zazil povodne 2002 na vlastni kuzi a to ta voda byla sladka - po
tydnu nefungoval ani utopenej asynchronak

nakonec to stejne konci v tehlech pripadech vzdy stejne - buldozery,
zahrnout zemi/betonem a zbytek na skladku

Radek Vicek