Japonsko

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Středa Březen 23 18:09:55 CET 2011

uz mame odbornikov aj v slovenskych mediach
http://televizia.joj.sk/tv-archiv/noviny-o-17-00/23-03-2011.html
od druhej minuty. Kym zacnu dristat mohli sa aspon spytat obsluhy v
akych jednotkach to meria. Rozmyslam ake by bolo ich prekvapenie keby
ten dozimeter zobrali so sebou do lietadla a namerali tam este vyssie
hodnoty, mali by zacat lobovat u europskej unie aby zakazali vesmir,
vsetok ten bordel prilieta odtial...